כאשר אנו באים לבנות פריסה גאוגרפית מומלצת, עלינו לפלח את השוק אליו אנחנו פונים בכדי למקסם את כמות ואיכות הלידים/הטרפיק למוצר/לשירות אותו אנחנו מתקשרים על גבי האלמנט הפרסומי.
פילוח שוק הוא תהליך שיטתי המחלק את השוק לפלחים קטנים בעלי מאפיינים זהים.
פילוח שוק למגזר הפרטי מתבסס על משתנים שונים דוגמת:
מגדר, חתך גילאי, מצב משפחתי, מעמד סוציו אקונומי, סוג בניה ועוד.
פילוח שוק מוצלח מציג הומוגניות מקסימלית בתוך הפלח.
פילוח שוק הינו שלב אסטרטגי חשוב בתהליך השיווק.
באמצעות פילוח שוק נכון אנחנו יכולים להגיע לשווקים לא "מנוצלים"/שחוקים/תחרותיים שם ניתן ליצור יתרון מובהק.